Jooga meistriklass: Joogalikud lahendused istuvale eluviisile, juhendab Toomas Õunap

23. jaanuar, 10.3014.00

Jooga meistriklassi saab järele vaadata. 

Osta selleks pilet siit

Pikki kuid on paljud meist töötanud kodus. Silmanud sülearvutist ekraani, istudes lihtsal köögitoolil või diivanil. Ergonoomiline see töökeskkond sageli olnud ei ole. Siit tulenevalt on suurenenud sundasenditest tekkivad vaevused.

Kas teadsid, et istumise kahjulikkust on võrreldud suitsetamise kahjulikkusega? Liigne kehakaal, pinges ala- ja ülaselg, jalakrambid ja isegi südamehaigused – need kõik on vähemalt osaliselt põhjustatud istuvast eluviisist. Uue aasta esimene meistriklass ongi kõigile, kes töötavad palju arvutiga.  

Toomas Õunap tutvustab meistriklassis põhilisi istumisega seonduvaid häireid ja pakub joogalikke lahendusi nende leevendamiseks. Meistriklass sobib nii tutvujatele kui edasijõudnutele. Saad harjutused, mida saab teha nii kontoritöö kõrvalt kui ka tehnikad ja asendid, mida teha joogamatil.

Meistriklassis räägime järgmistest teemadest:

❧ Istumine ja ainevahetuse häired. Harjutused seedetegevuse aktiveerimiseks.

❧ Istumine ja ajutegevuse häired. Pinges turi ja kael mõjutavad oluliselt ajutegevust ja töökvaliteeti. Tehnikad turja ja kaela lihaste lõdvestamiseks.

❧ Istumise mõju kopsudele ja hingamise kvaliteedile. Erinevad uurimise tehnikad, et avastada, millised on sinu tavalised hingamise mustrid. Korrigeerivad tehnikad. Abivahendid ja harjutused.

❧ Istumise mõju jalgade verevarustusele. Seos selja ja jalgade vahel. Mida tähele panna ja mida teha. Erinevad harjutused ja tehnikad jalalabade, säärte, põlvede ja reite verevarustuse parandamiseks.

❧ Liigistumise seos veresoonkonna ja südame haigustega. Harjutused abaluupiirkonna pingete vähendamiseks.

❧ Istumine ja puusapiirkonna probleemid. Pinges pirnlihase mõjudest. Harjutused pirnlihase ja puusapiirkonna pingete vabastamiseks.

❧ Koormus alaseljale, ülaseljale ja nutiküür (saad teada, kas ka sul?). Mida tähele panna ja mida teha? Harjutused, mis vähendavad pinget ja suurendavad paindlikust. Nutiküüru harjutused.

❧ Liigistumine ja kroonilised haigused ning seos kehakaaluga.

Meistriklassist saad kaasa komplekti harjutusi ja tehnikaid, lihtsamaid ja keerulisemaid, mis aitavad istumisega seonduvaid vaevusi leevendada.

Meistriklass on praktiline ja kõiki harjutusi saad kohe kaasa teha. Salvestist jälgides võiksid seljas olla mugavad riided ja matt harjutuste tegemiseks ning kirjutusvahend märkmete tegemiseks.

Joogaõpetaja Toomas Õunap asus jooga teele tänu stressist tulenenud selja pingetele ja valudele. Olles tänulik kõigile oma õpetajatele soovib ta edasi anda praktilisi teadmisi, kuidas istumisest tulenevaid vaevusi leevendada. Toomas Õunap on lõpetanud TTÜ ja omandanud EBS-s MBA kraadi, lisaks lõpetanud Hiina Traditsioonilise Meditsiini Neijingi kooli, olnud ligi 30 aastat ettevõtja, 20 aastat joogaõpetaja ja 10 aastat lõdvestumise koolitaja. Samuti osaleb Toomas Teadliku Muutuse Kunsti uute õpetajate koolitusel. 

Hind: 45€

Osta järelvaatamise pilet siit

Ajakirjas "Tervis Pluss" ilmunud artiklit Tooms Õunapist saad lugeda siit

JOOGA MEISTRIKLASSIDE SARI

Jooga meistriklasside sarja koondame lihtsad ja praktilised teadmised ja tehnikad meie kogenud joogaõpetajate varamust. Meistriklassides osalemiseks ei pea teil endal olema joogaalaseid meisterlikke kogemusi, vaid piisab huvist jooga ja teadlikkuse kasutamise vastu.

Tutvu kogu sarjaga!

Toimumise aeg ja koht

Praktilist. Saadame teile interneti teel osalemise lingi koos piletiga meilile. Ülekannet saab jälgida nii arvutist, nutitelefonist kui tahvelarvutist. Selleks tuleb seadmesse paigaldada ZOOM Meetings. Siit leiad põhjalikumad juhised rakenduse paigaldamiseks. Palun veendu, et sinu internetiühendus on piisavalt stabiilne ülekande jälgimiseks.